100207 .

så effektiv som jag varit idag har jag inte varit på väldigt länge. jag har storstädat hela lägenheten, bakat muffins och sytt upp gardinerna i köket, som varit 118 meter för långa sen vi flyttade in.
dessutom började jag tvätta, men glömde bort/orkade inte mer, så får springa ner tidigt som satan imorgon bitti och göra det sista.


anton sitter på lasarettet och väntar sedan 4 timmar tillbaka på hjälp. kan vara blindtarmen, vet inte.
39 graders feber, en spya och ont i magen?

mamma är på väg hit för att vara med anabelle imorgon så att jag kan åka till jobbet. på så sätt slipper anabelle vara på dagis alldeles för länge. skulle i så fall behöva lämna henne 6.30 och hämta henne 18.

jäklar! jag borde sova för länge sen.


pusshej.


Kommentarer
Postat av: leyla

har jag sagt att jag är blondinbella elr ?

nej så juste..



och du kan väl vara lite snäll o fixa sabinas blogg?

hon är inte som jag så det kommer absolut inte ta

lång tid att fixa hennes blogg jag lovar!

snälla sanna du kan väl fixa den och sen efter så

kan du fixa våran gemensamma oxå haha please?

tack..



puss o kram <3

2010-02-08 @ 21:14:57
URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback