100218 .

oj. vilken dag.
jag fattar fan inte hur man ställer in alarm på mobilen som jag lånar av min syster. trodde jag satte på det, men tydligen inte. och inte fan går det att skriva normala sms på den heller.
som tur var vaknade jag av mig själv 6 minuter efter alarmet borde ringt.
till lunch blev det äckelpasta med sojakorv. mums. gourmetmiddag.
sen satt jag och bölade på jobbet. sen gick det plötsligt bra på jobbet och dennis fes i mitt öra. najs.

när jag kom hem diskade jag lte, åt upp rickards ben&jerry och nu ska jag sova.


pusshej.

Kommentarer
Postat av: mami

Aurinko paistaa risukasaaki;) Viikonloppu edessä:)

2010-02-19 @ 08:59:26
Postat av: leyla

hahah ne stackare jag kan hjälpa dig med mobilen när jag kommer ikväll haha jag kan den där mobilen innan o utan till :)

2010-02-19 @ 13:51:45
URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback