100123 .

lördag. snart ny vecka igen. jiho.. varför ska helgen vara så hänsynslöst kort jämt? jag hinner aldrig med allt jag tänkt göra.
jag menar, för två minuter sedan i skrivande stund blev det söndag och det innebär ju faktiskt att morgondagen är arbetsdag. jag har inte slutfört någonting som var planerat sedan jag slutade jobbet i fredagskväll.
diskbänken ser värre ut än någonsin för att inte tala om badrummet.

den enda som blivit ordentligt gjort idag är att anton gjorde rent akvariet, som man knappt såg in i längre, och jag hjälpte till lite på ett hörn. han kan ibland, min anton.
min syster är här för tillfället och ugglar o.c. med mig, förresten.

imorgon är det tvättstugan som gäller. snark!

denna blogg verkar också bli fylld med bara en massa totalt värdelösa inlägg.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: mami

Onko tiskipöytä ja pönttö löytyny? :)

2010-01-26 @ 00:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback