100205 .

äntligen fredag!
veckan har ändå gått rätt snabbt, men det finns nog inget dåligt med fredagar. det skulle möjlitgvis vara att det bara är tre dagar kvar till måndag, i för sig..?

om det händer att jag skriver konstigt och glömmer bokstaven G mycket så beror det på att just den tangenten har blivit jättetrög. anton har använt datorn sist och han påstår att den inte var så när han hade den. ellerhur, han har säkert fått damp eller nåt och slagit näven på G-tangenten. precis som han gjorde med det innan vi fick lämna in det på lagning. då var det dock mellanslagstangenten och bokstaven B som fick stryk.
sen har ju vardasrumsbordet präglats med ett djupt hål tack vare en fotbollsdomare som enligt anton inte kunde döma. män..!

varje gång jag skriver här så måste jag påpeka hur stökigt vi har i lägenheten. jag förstår inte hur vi lyckas. eller egentligen vet jag, men det är helt otroligt!


nu har jag fått jobba dagtid ien sedan i onsdags, vilket är hur skönt som helst, inte minst ekonomiskt sett, men även för kropp och själ. dock känner jag mycket press för att prestera bra och för att få stanna kvar i den gruppen. får se hur det går. man kan inte göra mer än sitt bästa.


som ni ser (om jag nu har fler regelbundna besökare än min mamma) så har jag totalrenoverat bloggen. nu får det se ut såhär. ett tag.


jag känner mig som en zombie. gick upp 05.40 imorse, och var helt färdig för sängen kl 20.00. precis när jag hade slumrat festar grannen till det en trappa upp. jävla apa.
jag blev sur, tog på mig kläder för att gå upp och skälla ut honom och fråga hur fan han tänker (okej, inte riktigt. det törs jag inte..). precis då blev han tyst. så typiskt. (det hade nog ändå blivit mer något som; skulle ni ha något emot att dämpa er lite? det hörs ganska tydligt ner till oss.)
ja, och nu sitter jag här. klockan är strax 00.00 och jag har varit vaken i 18½ timme och känner att en huvudvärk är på väg och en fruktansvärd törst, men orkar knappt röra mig.


pusshej .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback