100317 .

fyfan vilken jävla dag.
började med att anabelle väckte mig hänsynslöst tidigt och mamma i stort sett slet upp mig ur sängen kl 8(!).
åkte till lägenheten och packade ihop i stort sett alla mina grejer, nästan i alla fall.
resten av dagen har jag kokat av ilska och irritation.
jag fattar inte hur man kan vara så nonchalant och hänsynslös? jag vet att du läser detta, så snälla ta åt dig. detta är ingen jävla tävling om vem som kan göra den andras liv mest komplicerat, som du verkar tro. sluta vara så omständig. och ja, jag skriver detta offentligt för att jag vill att du börjar tänka till nu, på riktigt. jag är ledsen men du måste faktiskt prata med mig i 16½ år till.
sen var det inte så mycket mer.

pusshej.

Kommentarer
Postat av: Sabina Grönsterwall

Hej. Har känt Anton ett tag och hört lite vad som hänt. Ville bara säga att det är jätte tråkigt och att jag önskar er lycka till.

Mvh Sabina

2010-03-17 @ 22:26:05
Postat av: leyla

eh ursäkta måste bara få säga att jag tror inte att så många läser din blogg eller ? men visst är det skönt att bo med sin 7år yngre syster som inte är van att ha någon annan som "tar hennes plats" jag är van med att det är lugnt o skönt men du bråkar bara med mig häla tiden fyfän ? pööööööööööss haha jag har roligt ;)

2010-03-18 @ 18:14:23
URL: http://leylasener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback