100323 .

ber om ursäkt för dålig uppdatering, märker att det är (av nån jävla anledning) en hel del som är här och kikar varje dag, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva.
allt är nästan bara bra nu och då finns det inte så mycket att bittra över.
förutom att det regnade idag. jag vill ha så många plusgrader som möjligt och sol. mycket trevligare att snön smälter bort på det viset. jag vill cykla till jobbet, inte sitta åka de där jobbiga bussarna som dessutom envisas med att bli ett enda virrvarr från och med nästa vecka, ha på mig solglasögon och fina skor.

pusshej.


Kommentarer
Postat av: Karin

Klart du ska åka buss =).. ME MEJJ :D

2010-03-24 @ 22:53:14
URL: http://karinjohannamaria.blogg.se/
Postat av: mami

SOL o plusgrader - aldrig fel!

2010-03-25 @ 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback