100327 .

skönt! 
alla mina grejer från lägenheten är flyttade. mellanlandar hos mamma tills jag flyttar in i min egen lägenhet i juni, förhoppningsvis.
jag känner mig som en helt ny människa och gör sånt jag inte gjorde förut. till exempel så har snickers och cola blivit min nya passion. jag har aldrig tyckt om snickers och inte cola heller egentligen.

sen har jag också upptäckt min naturbegåvning. vet faktiskt inte ärligt talat vad jag ska säga mer än så. så typiskt mig bara. jisses.


anabelle ar somnat i soffan. jag har en liter cola och två stycken snickers kvar. för mig själv.

pusshej.


Kommentarer
Postat av: mami

Hiilihappoa ja suklaata :D

2010-03-28 @ 14:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback