...

då var det alltså september och höst. vart tusan tog sommaren vägen? den kom och försvann lika fort. jävla skit.
september innebär också födelsedag. ännu ett år. börjar känna mig lite gammal tror jag. 21 år. snart 30. usch.
men firas ska det fan i mig göras. ordentligt. lika bra att köra hårt while i'm having the time of my life liksom.
om en månad är det nya bravader som gäller, det ser jag fram emot! lämna verkligheten en stund.

fan, jag är så förbannat förkyld. feber, muskelvärk, lock för öronen och gubbhosta. undrar om jag ska envisas med att gå till jobbet ändå, eller om jag ska vara klok för en gångs skull och stanna hemma, hur tråkigt det än är?


pusshej .


Kommentarer
Postat av: leyla

vadå vad händer om en månad? :b

2010-09-09 @ 19:20:39
URL: http://leylasener.devote.se
Postat av: Sandra

Jaa, vad hände? Nyss var man 15 och oduglig, nu ska man helt plötsligt föreställa vuxen!

2010-10-13 @ 19:51:29
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: Johanna, Jenny & Lina

en 7:e maj 2011 är det äntligen dags för den omtalade och efterlängtade Mammabloggalan. Under ett lyxigt dygn täffas vi härliga Mammabloggare – liten som stor - på fina Radisson Blu Royal Park Hotel i Solna med utsikt över vackra Brunnsviken. Där blir det mammalyx på hög nivå med bloggmingel, föreläsningar, utställningsmässa, prova på aktiviteter och toppklass underhållning. Med flera stora sponsorer kommer ni även gå hem med en härligt välfylld goodiebag!



Kvällen avslutas med en lyxig galamiddag där en fantastisk 3-rätters galamiddag serveras och toppas med en awardutdelning där årets Mammabloggare koras inom olika kategorier.



Vi hoppas på att få träffa just dig där – skynda dig att anmäla dig till 2011 – års stora händelse innan biljetterna tar slut!



Varma hälsningar,



Jenny, Johanna & Lina



Styrelsen Mammabloggalan



_____________________________________________________________

2010-11-04 @ 20:25:27
URL: http://mammagala.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback