100126 .

idag var en bra dag, tror jag. det blev mycket skratt på jobbet med karin och rosita :) egentligen har man ganska mycket tid att utveckla nya talanger och syssla med det ena och det andra under arbetstid när man jobbar som telefonförsäljare. t ex har jag blivit ganska duktig (tycker jag själv) på att skriva skrivstil,jag menar man klottrar ju ganska mycket när man pratar i telefon. dessutom har jag utvecklat en passion för korsord! jag sitter varje dag och löser korsord tillsammans med karin i sju timmar. galet. idag gick det så långt att vi gjorde ett eget korsord och våra konstnärliga talanger sattes på spel. mycket underhållande. jag funderar på om man kanske skulle ta med sig lite kläder som behöver lagas till jobbet, det blir ju aldrig gjort annars. sy fast knappar är ju inte direkt fritidssysselsättning nummer ett. eller sticka färdigt en halsduk som jag började på när jag var gravid med anabelle. som småbarnsmamma är inte stickning heller direkt prioritering nummer ett när man får en ledig stund över. imorgon ska anabelle vara med min mamma så att anton och jag kan jobba längre. tycker att veckorna gör så fort numera. först är det måndag och vips så var det helg! nu kan jag knappt hålla ögonen öppna längre, så jag slutar här helt enkelt. pusshej.

Kommentarer
Postat av: mami

O vi ska ha ju jätte roligt med Anabelle som alltid:) Mummin mussukka<3

2010-01-26 @ 23:54:06
Postat av: Rosita

Åh, ja! Vi kan ha syjunta på jobbet! :D

2010-01-27 @ 00:10:41
URL: http://pysselninja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback